Про виконання бюджету району за січень – березень 2019 року

10.04.2019

Бюджет району по власних доходах загального фонду за січень - березень 2019 року виконано до кошторисного призначення на 123,7 відсотка. До місцевих бюджетів надійшло 9876,1 тис. гривень або на 1891,4 тис. гривень більше від бюджетного призначення. У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 12,7 відсотка або 1113,4 тис. гривень. - Доповіла по питанню виконання районного бюджету начальник управління фінансів РДА Олена Єгорушкіна на черговій щомісячній нараді.

Виконання власних доходів районного бюджету становить 109,0 відсотка або одержано 5527,8 тис. гривень, тобто отримано 456,7 тис. гривень понад кошторисне призначення.

Базової дотації одержано в сумі 5586,3 тис. гривень, що становить 100 відсотків до розпису, освітньої субвенції – 14621,4 тис. гривень, становить 100 відсотків до розпису, медичної субвенції – 3795,0 тис. гривень, що становить 100 відсотків до розпису.

По делегованих повноваженнях Ківерцівською ОТГ, Тростянецькою ОТГ, Липинською ОТГ, Жидичинською ОТГ, Цуманською ОТГ кошти по: медичній субвенції (5857,4 тис. гривень), освітній субвенції (13064,2 тис. гривень), дотації з місцевого бюджету на здійснення переданих з державного бюджету видатків з утримання закладів освіти та охорони здоров`я за рахунок відповідної додаткової дотації з державного бюджету (3226,7 тис. гривень), іншої субвенції з місцевого бюджету (13122,0 тис. гривень)  перераховані в повному обсязі.

Виконання власної доходної частини за помісячним розписом забезпечено всіма місцевими бюджетами.

Виконання доходної частини до розрахункового річного призначення із розрахунку (1/365*90) по району в цілому забезпечено на 99,3 відсотка або недоотримано на 67,7 тис. гривень. Забезпечили виконання розрахункового призначення всі бюджети крім Жорнищенської, Звірівської, Карпилівської, Прилуцької, Хорлупівської сільських рад та районного бюджету.

Основним доходним джерелом районного бюджету є податок з доходів фізичних осіб, якого отримано 5122,6 тис. гривень, що становить 102,0 відсотка до бюджетного призначення або отримано 99,2 тис. гривень понад кошторисне призначення. Надходження даного податку в порівнянні з минулим роком (у співставних умовах) збільшилось на 996,4 тис. гривень або на 24,1 відсотка.

Податку на прибуток підприємств комунальної власності надійшло в сумі 2,7 тис. гривень, що становить 66,8 відсотка до бюджетного призначення або недоотримано 1,3 тис. гривень до кошторисного призначення. Надходження даного податку в порівнянні з минулим роком зменшилось на 4,0 тис. гривень або на 60,1 відсотка.

Рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів місцевого значення надійшло в сумі 500,4 тис. гривень. (в т.ч. по районному бюджету – 243,7 тис. гривень), що становить більше 200 відсотків до бюджетного призначення або отримано 319,9 тис. гривень понад кошторисне призначення.

Рентної плати за користування надрами надійшло в сумі 0,1 тис. гривень (в т.ч. Звірівська – 0,05 тис. гривень, Грем’яченська – 0,05 тис. гривень сільські ради), що становить 12,1 відсотка до бюджетного призначення або недоотримано 0,9 тис. гривень до кошторисного призначення.

Акцизного податку надійшло в сумі 330,5 тис. гривень, що становить 80,4 відсотка до бюджетного призначення або недоотримано 80,5 тис. гривень до кошторисного призначення (основною причиною невиконання є прийняття Постанови КМУ про зарахування частини акцизного податку з виробленого в Україні та ввезеного на митну територію України пального лише 27.03.2019 року № 259, а зарахування здійснено вже у квітні).

Податку на майно надійшло 1364,8 тис. гривень, що становить 116,4 відсотка до бюджетного призначення за звітний період або отримано понад кошторисне призначення 192,3 тис. гривень. В тому числі плати за землю надійшло 1101,4 тис. гривень, що становить 129,3 відсотка до бюджетного призначення за звітний період або отримано понад кошторисне призначення 249,4 тис. гривень. Не забезпечили виконання по землі Дідичівська, Жорнищенська, Журавичівська сільські ради. Надходження плати за землю в порівнянні з минулим роком (в співставній базі) збільшено на 186,0 тис. гривень або на 20,3 відсотка.

Туристичного збору надійшло до бюджету в сумі 3,5 тис. гривень (в т.ч. по Дубищенській сільській раді – 3,7 тис. гривень), що становить 105,3 відсотка до бюджетного призначення або отримано 0,2 тис. гривень понад кошторисне призначення.

Єдиного податку надійшло в сумі 2222,6 тис. гривень, що становить 194,9 відсотка до бюджетного призначення за звітний період або отримано 1082,3 тис. тис. гривень понад кошторисне призначення.

Адміністративних штрафів надійшло 72,0 тис. гривень, що становить більше 200 відсотків до бюджетного призначення або отримано 71,9 тис. гривень понад кошторисне призначення.

Плати за надання адміністративних послуг надійшло в сумі 177,1 тис. гривень (в т.ч. по районному бюджету – 159,1 тис. гривень), що становить більше 200 відсотків до бюджетного призначення або отримано 128,6 тис. гривень понад кошторисне призначення.

Державного мита сплачено 0,1 тис. гривень, надходження не планувались.

Інших надходжень отримано в сумі 79,3 тис. гривень, надходження не планувались.

До спеціального фонду бюджету району надійшло 2088,1 тис. гривень в тому числі: 7,9 тис. гривень - екологічний податок; 5,5 тис. гривень – грошові стягнення за шкоду заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища; 1841,4 тис. гривень - власні надходження бюджетних установ; 209,9 тис. гривень - від продажу землі несільськогосподарського призначення; 23,4 тис. гривень - надходження  до цільових фондів рад.

Виконання бюджету району за видатками загального фонду станом на 01.04.2019 року забезпечено на 85,1 відсотка до запланованого на звітний період. Видатки на фінансування бюджетних галузей, з урахуванням субвенцій з державного бюджету та делегованих повноважень громад склали 131389,4 тис.грн. На фінансування соціально-культурної сфери району спрямовано 59373,7 тис.грн. або 86,3 відсотка до запланованого на звітний період.

Станом на 01.04.2019 року на виплату заробітної плати з нарахуванням використано 53029,1 тис.грн. або 87,1 відсотка до запланованого на звітну дату. У загальному обсязі видатків на звітний період частка таких витрат становить 40,4 відсотка.

Упродовж звітного періоду фінансування видатків на заробітну плату проводилося своєчасно.

На придбання продуктів харчування спрямовано 1234,9 тис. грн., що становить 89,4  відсотка до призначення на звітний період.

У поточному році по району на оплату комунальних послуг та енергоносіїв спрямовано 5707,7 тис.грн., що становить 85,7 відсотка до призначень на звітний період. Заборгованість з цих виплат відсутня.

На фінансування соціальних виплат у січні-березні 2019 року з державного бюджету профінансовано 64600,8 тис.грн. або 86,8 відсотка до призначення на звітний період.

Установи освіти профінансовані на 88,7 відсотка (при призначенні на звітний період  49857,8 тис.грн., виконання становить 44237,1 тис.грн.), в тому числі загальноосвітні школи за рахунок освітньої субвенції на 87,1 відсотка (призначено 27685,6 тис.грн., виконано 24124,7 тис.грн.),   охорони здоров’я – 78,7 відсотка (призначено 12961,8 тис.грн., виконано 10198,1 тис.грн.),  установи соцзахисту населення – 74,1 відсотків (призначено 2792,9 тис.грн., виконано 2070,0 тис.грн.), установи культури на  92,5 відсотка (призначено 2593,8 тис.грн., виконано 2399,2 тис.грн.).

Вільні залишки станом на 01.01.2019 року з врахуванням залишків освітньої та медичної субвенції з державного бюджету та субвенції соцекономрозвитку – 13067,7 тис.грн.. На звітну дату розподілено вільних залишків бюджетних коштів по загальному фонду в сумі 9612,6 тис. гривень або 73,5 відсотка, з них направлено на оплату праці з нарахуваннями – 490,5 тис.грн. (5,1%), оплату комунальних послуг – 17,7 тис.грн. (0,2%), медикаменти – 355,5 тис.гривень (3,7%), продукти харчування – 14,0 тис.гривень (0,1%), капітальні видатки – 3942,4 тис.гривень (41,0%), інші видатки – 4792,5 тис.гривень (49,9%).

По районому бюджету розподілено вільних залишків бюджетних коштів в сумі 3222,1 тис.гривень або 97,7 відсотка, з них направлено: на оплату праці з нарахуваннями – 176,1 тис.гривень (5,5%), капітальні видатки – 839,0 тис.гривень (26,0%) та інші видатки – 2207,0 тис.гривень (68,5%); освітньої субвенції – 177,5 тис. гривень, з них направлено  на заробітну плату з нарахуваннями – 127,7 тис.грн. та капітальні видатки – 49,8 тис.грн., медичної субвенції – 346,2 тис. гривень, з них направлено на заробітна плату з нарахуваннми – 16,7 тис.грн., на медикаменти – 315,5 тис. гривень, продукти харчування – 14,0 тис.гривень, субвенції соцекономрозвитку – 2953,6 тис. гривень, а саме:  

- Липинській ОТГ – 2703,3 тис. гривень на реконструкцію вуличного освітлення;

- Цуманській ОТГ - 200000 гривень на закупівлю меблів, обладнання, комп’ютерної та оргтехніки для Загальноосвітньої школи I-III ступеня села Липне Ківерцівського району Волинської області за адресою: Волинська область, Ківерцівський район,  с. Липне, вул. Шкільна, 26;

- Тростянецькій ОТГ – 50300,01 гривень на капітальний ремонт фасаду приміщення будинку культури у с.Тростянець Ківерцівського району Волинської області.

На виконання вимог статей 111, 115 та 122 Бюджетного кодексу України управлінням фінансів райдержадміністрації протягом березня-квітня цього року здійснюються перевірки рішень сільських та Олицького селищного  бюджетів на 2019 рік на їх відповідність бюджетному законодавству.

Як і у попередніх роках, при проведенні перевірки рішень місцевих рад про бюджети на 2019 рік особлива увага звертається на виконання статті 77 Бюджетного кодексу України щодо планування у повному обсязі видатків на оплату праці.

При затвердженні місцевих бюджетів декларується незабезпеченість асигнуваннями  витрат на заробітну плату з нарахуваннями в сумі 1150,3 тис. гривень по 4 бюджетах, в тому числі по:

- місцевих пожежних частинах  у сумі 920,5 тис.гривень (дефіцит ресурсу по Олицькій селищній раді складає 698,9 тис.грн., в тому числі за рахунок співфінансування з районного бюджету – 100,0 тис. гривень, по Журавичівській – 221,6 тис.грн., в тому числі з районного бюджету – 50,0 тис.гривень);

- органах місцевого самоврядування – 229,8 тис.гривень (Карпилівській – 70,0 тис.грн., Покащівській  - 159,0 тис.грн. сільських радах).

Враховуючи обсяги вільного залишку коштів на початок року в сумі 686,0 тис. гривень та коштів від перевиконання дохідної частини загального фонду місцевих бюджетів за І квартал поточного року 547,3 тис. гривень для недопущення виникнення кредиторської заборгованості по оплаті праці бюджетних установ рекомендуємо в першочерговому порядку спрямовувати вищезазначені кошти на виплату заробітної плати.

 

Відділ з питань організаційної роботи, внутрішньої та інформаційної політики