Аналіз звернень громадян

Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян у районній державній адміністрації за І квартал 2020 року

Робота із зверненнями громадян у Ківерцівській районній державній адміністрації здійснюється відповідно до вимог Закону України ”Про звернення громадян”, положень Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 ”Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, Інструкції з діловодства за зверненнями громадян та Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858.

На виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 ”Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, у райдержадміністрації проводиться аналіз роботи зі зверненнями громадян. Питання ”Про проведену роботу зі зверненнями громадян у районній державній адміністрації за 2019 рік” було предметом обговорення на колегії районної державної адміністрації 28 січня 2020 року (рішення колегії райдержадміністрації від 28 січня №1/3, розпорядження голови райдержадміністрації від 30 січня 2020 року №22). Особлива увага зверталась на персональну відповідальність працівників за належну організацію роботи та вирішення порушених у зверненнях питань.

До районної державної адміністрації протягом І кварталу 2020 року надійшло 46 звернень (у 2019  році - 139 звернень, що на 93  звернення менше). Письмових звернень надійшло  39 (у 2019 році – 85), на особистому прийомі у першого заступника голови районної державної адміністрації побувало 7 громадян (у 2019 році – 54 громадяни).

За звітний період надійшло 3 колективних (у 2019 році – 2)  і  2   повторних звернень (5 повторних звернень у 2019 році), на електронну адресу райдержадміністрації надійшло 1 електронне звернення.

На адресу обласної державної адміністрації від жителів району надійшло –  2 звернення (6 - у 2019 році), 22 звернення - до Кабінету Міністрів України (59 - у 2019 році),  1 звернення  до Офісу Президента України, 1 – до Генеральної Прокуратури Укрвїни.

Жителями району порушено  46 питань, всього звернулося  89 громадян (514 -  у 2019 році).

З усіх звернень, що надійшли, 10 звернень вирішено позитивно (у 2019 році – 68), на 22  надано роз’яснення, 1- відмовлено, а 6 - перебуває на додатковому контролі до остаточного вирішення.

Аналіз звернень засвідчує, що у переважній більшості звернень порушувалися питання отримання житлових субсидій, надання матеріальної допомоги на лікування та інше. Заявники цікавилися питаннями підвищення цін на комунальні тарифи, отриманням житлових субсидій, недостатнім життєвим рівнем малозабезпечених верств населення через невеликі розміри пенсій, соціальних допомог, заробітної плати.

Найгостріші питання, що турбують мешканців району – це питання:

- соціального захисту – 47%.

- аграрної політики та земельних відносин, що складають 17% від загальної кількості порушених питань (виділення земельних ділянок під забудову, надання в оренду землі та інші);

Актуальними є питання транспорту, комунального та дорожнього господарства та інші питання.

Із загальної кількості – 12 звернень надійшло від найменш соціально незахищених верств населення. Цю категорію громадян особливо турбують питання соціального захисту, надання одноразової грошової матеріальної допомоги, вирішення земельних питань.

Відповідно до звітів виконкомів сільських рад визначено актуальні і проблемні питання для мешканців району. Так, зокрема, для більшості мешканців району актуальними були питання соціального захисту, сільського господарства і землекористування.