Аналіз звернень громадян

Про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками 9 місяців 2016 року

До районної державної адміністрації протягом 9 місяців 2016 року надійшло 680 звернень. В порівнянні з 2015 роком на 295 звернень надійшло більше. Письмових звернень надійшло 606 (у 2015 році – 298), 1 електронне звернення, на особистому прийомі у голови побувало 73 громадян (у 2015 році – 87 громадян).

За звітний період надійшло 17 колективних (у 2015 році - 18) і 99 повторних звернень (20 у 2015 році). На адресу обласної державної адміністрації від жителів району надійшло – 21 звернення (35 у 2015 році), 142 звернень Кабінету Міністрів України, і 2 звернення Апарату Верховної Ради України, 2 звернення Волинської обласної ради, 1 звернення – Адміністрації Президента України. Жителями району порушено 700 питань, всього звернулося 1279 громадян (739 у 2015 році).

З усіх звернень, що надійшли 272 звернення вирішено позитивно, на 376 надано роз’яснення, 20 перебуває на додатковому контролі до остаточного вирішення, 12- відмовлено.

Найгостріші питання, що турбують мешканців району:

- земельні питання, що складають 52 % від загальної кількості порушених;

- житлово-комунального господарства, які складають 5,42 % від загальної кількості порушених питань;

- соціального захисту – 29 %.

Враховуючи, що рівень роботи із зверненнями громадян є важливим чинником довіри громадян до органів державної влади, суспільно-політичної стабільності в державі районна державна адміністрація і надалі продовжуватиме роботу по вдосконаленню роботи з розгляду звернень громадян, організації особистого прийому жителів району, усуненню причин, що породжують скарги.

 

Про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками І півріччя 2016 року

До районної державної адміністрації протягом І півріччя 2016 року надійшло 446 звернень. В порівнянні з 2015 роком на 236 звернень надійшло більше. Письмових звернень надійшло 398 (у 2015 році – 162), на особистому прийомі у голови побувало 48 громадян (у 2015 році – 48 громадян).

За звітний період надійшло 10 колективних (у 2015 році - 15) і 36 повторних звернень (9 у 2015 році). На адресу обласної державної адміністрації від жителів району надійшло – 15 звернень (24 у 2015 році), 93 звернень Кабінету Міністрів України, і 2 звернення Апарату Верховної Ради України. Жителями району порушено 465 питань, всього звернулося 834 громадян (441 у 2015 році).

З усіх звернень, що надійшли 150 звернення вирішено позитивно, на 257 надано роз’яснення, 30 перебуває на додатковому контролі до остаточного вирішення, 9- відмовлено.

Найгостріші питання, що турбують мешканців району:

- земельні питання, що складають 54 % від загальної кількості порушених;

- житлово-комунального господарства, які складають 6,3 % від загальної кількості порушених питань;

- соціального захисту – 29 %.

Актуальними є питання працевлаштування, освіти, транспорту і зв’язку та інші питання.

Враховуючи, що рівень роботи із зверненнями громадян є важливим чинником довіри громадян до органів державної влади, суспільно-політичної стабільності в державі районна державна адміністрація і надалі продовжуватиме роботу по вдосконаленню роботи з розгляду звернень громадян, організації особистого прийому жителів району, усуненню причин, що породжують скарги.

 

Про стан роботи із зверненнями громадян за підсумками І кварталу 2016 року

До районної державної адміністрації протягом І кварталу 2016 року надійшло 210 звернень. В порівнянні з 2015 роком на 109 звернень надійшло більше. Письмових звернень надійшло 197 (у 2015 році – 90), на особистому прийомі у голови побувало 13 громадян (у 2015 році – 11 громадян).

За звітний період надійшло 5 колективних (у 2015 році - 5) і 4 повторних звернення (2 у 2015 році). На адресу обласної державної адміністрації від жителів району надійшло – 12 звернень (13 у 2015 році), 58 звернень Кабінету Міністрів України, і 1 звернення Апарату Верховної Ради України. Жителями району порушено 227 питань, всього звернулося 454 громадян (262 у 2015 році).

З усіх звернень, що надійшли 154 звернень вирішено позитивно (у 2015 році - 104), на 36 надано роз’яснення , 16 перебуває на додатковому контролі до остаточного вирішення, 4- відмовлено.

Найгостріші питання, що турбують мешканців району:

- земельні питання, що складають 63 % від загальної кількості порушених питань;

- житлово-комунального господарства, які складають 10,5 % від загальної кількості порушених питань;

- соціального захисту – 19,5 %. Недостатній життєвий рівень малозабезпечених верств населення через невеликі розміри пенсій, соціальних допомог, заробітної плати тощо.

Враховуючи, що рівень роботи із зверненнями громадян є важливим чинником довіри громадян до органів державної влади, суспільно-політичної стабільності в державі районна державна адміністрація і надалі продовжуватиме роботу по вдосконаленню роботи з розгляду звернень громадян, організації особистого прийому жителів району, усуненню причин, що породжують скарги.