Аналіз звернень громадян

Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян у районній державній адміністрації за 9 місяців 2018 року

На виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 ”Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, у райдержадміністрації проводиться аналіз роботи зі зверненнями громадян. Питання ”Про проведену роботу зі зверненнями громадян у районній державній адміністрації за І півріччя 2018 року” було предметом обговорення на колегії районної державної адміністрації 26 липня 2018 року (Рішення колегії № 5/2).

До районної державної адміністрації протягом 9 місяців 2018 року надійшло 541 звернення, що на 97 менше, ніж за відповідний період 2017 року (638). З них: 468 – письмові, що на 65 менше, ніж у 2017 році (533) та 73 – усні звернення (зареєстровано під час проведення особистих, виїзних прийомів громадян, під час проведення прямих телефонних ліній). З усіх звернень – 36 колективні (у 2017 році – 16) та 105 – повторні (у 2017 році – 90).

Протягом звітного періоду до райдержадміністрації звернулося 1614 громадян, що на 744 більше, ніж за відповідний період 2017 року (870).

Аналіз звернень за територіальною ознакою свідчить, що протягом звітного періоду найбільша кількість звернень надійшла від мешканців м. Ківерці (89), Олицької (36) та Цуманської (32) селищних рад. Найменше звернень надійшло від мешканців Завітненської (2 звернення) та Карпилівської (3 звернення) сільських рад.

Протягом січня-вересня 2018 року в своїх зверненнях громадяни порушили 550 питань різної тематики, що на 115 питань менше, ніж за відповідний період минулого року (655).

Актуальними для мешканців району залишаються питання: аграрної політики і земельних відносин – 320 (58,2%) (надання дозволу та затвердження технічних документацій із землеустрою, надання в оренду землі); соціального захисту – 81 (14,7%) (призначення та перерахунок субсидій та призначення державних соціальних допомог); комунального господарства – 36 (6,5%) (ремонт доріг, приміщень садочків, шкіл); освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 27 (4,9%) та ін.

Від пільгової категорії населення району до керівництва райдержадміністрації надійшло 52 звернення, або 10% від загальної кількості звернень. Серед питань, що найчастіше порушувались цими верствами населення, були: надання пільг, отримання субсидії, житла та ін.

З усіх 550 питань: 255 – вирішено позитивно, 7 – відмовлено, 212 – дано роз’яснення, 66 – перебуває на контролі до остаточного вирішення.

Питання роботи зі зверненнями громадян постійно перебуває на контролі у голови районної державної адміністрації. Особлива увага приділяється організації особистого прийому. З метою удосконалення порядку та підвищення ефективності проведення особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації затверджено графік та порядок проведення особистого прийому громадян (Розпорядження голови райдержадміністрації від 26 червня 2018 року №186).

Виїзні прийоми за місцем проживання громадян проводяться головою, першим заступником голови, заступником голови райдержадміністрації відповідно до окремого графіка. Оголошення про проведення виїзних прийомів громадян розміщується на офіційному веб-сайті та районній газеті «Вільним шляхом». За цей період проведено 19 виїзних прийомів, на яких побувало 20 громадян. Протягом звітного періоду проведено 16 “прямих телефонних ліній”, під час яких звернулося 12 громадян.

На виконання вимог Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, у райдержадміністрації створена комісія з питань розгляду звернень громадян (Розпорядження голови райдержадміністрації від 31 січня 2018 року №37). За звітний період було проведено 5 засідань комісії.

Для більшого дотримання контролю за результатами розгляду звернень громадян, у районній державній адміністрації було затверджено розпорядження голови районної державної адміністрації від 22 грудня 2017 року № 453 “Про організацію проведення “Дня контролю” за результатами розгляду звернень громадян”. За звітний період було проведено 9 “Днів контролю”.

Для своєчасного розгляду звернень, що перебували на контролі в райдержадміністрації та уникнення порушень контрольних термінів, виконавцям систематично нагадувалось в телефонному режимі про закінчення термінів розгляду звернень громадян.

Для інформованості населення з соціальних питань в райдержадміністрації функціонує “мобільний соціальний офіс”. За 9 місяців 2018 року було здійснено 29 виїздів, у 62 населених пункти. Надано 475 консультацій, прийнято 991 заяву.

Згідно Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”, головою райдержадміністрації затверджено:

– графіки перевірок сільських рад. За січень-вересень 2018 року проведено перевірки в 14 сільських радах;

– графіки перевірок структурних підрозділів райдержадміністрації. За січень-вересень 2018 року проведено перевірки в управлінні інвестицій, інфраструктури та агропромислового розвитку райдержадміністрації, службі у справах дітей;

– графік проведення навчань селищних, сільських голів, структурних та територіальних підрозділів. У січні-вересні 2018 року було проведено 2 семінари-навчання зі структурними підрозділами райдержадміністрації та органами місцевого самоврядування.

Враховуючи, що рівень роботи із зверненнями громадян є важливим чинником довіри громадян до органів державної влади, районна державна адміністрація і надалі продовжуватиме роботу по вдосконаленню роботи з розгляду звернень громадян, усуненню причин, що породжують скарги.